CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 08, 2012

i like teddy :) love it ! hee

hai semua , nak cerita ni , nak cakap ni hehe
korang yang perempuan2 , gadis2 , semua suka kan Teddy Bear ? cute kan ? saya peminat dan penggila tegar Teddy hahaa :P . koya nya .
apa yang kita boleh buat dengan Bear ?
boleh peluk , boleh cium , boleh cakap dengan dia ( aik boleh ke ? ) hehe siapa yang ada dia tahu .
ok tak kesah la orang nak cakap aku budak kecik ke apa ke , dah tu memang aku suka ( eh suka lah kan ) hehe . aku ni pantang betul benda yang comel comel :) tapi jangan risau , aku tak mintak kat orang okay hehe . :p ,beli sendiri lagi bagus , kalau mintak mintak orang tak suka :) so jangan amalkan SIKAP MEMINTA tau , tak baik :) . kita kena faham situasi orang jugak :) , lain la orang bagi tanpa diminta itu lain cerita , okay :) . haishh ke lain pulak dah aku ni . nak cakap pasal Teddy la bukan merepek , merapu hehe , sorry guys :) hope enjoy it ^^,

-Pernah dapat Teddy dari Someone , THANKS YOU . -
kawan selamanya hee <3

jom usha teddy yang aku curi di GOOGLE hehe , ( keje nya DL jea kan ) haha





cute kan hehe




comel nyaa






dekat dekat kaler macam bebear aku :)



tiga sekawan
kau ada ?
haha :P


totally cute <3 :)

mmmmuuuuuaaahhh!!!
haha

No comments:

Post a Comment

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat