CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 11, 2012

The Amazing Spider-Man New Trailer best !



awww ! sangat teruja :) dan sangat best :) hehehe .
kenapa ? tengok la tajuk hehe , The Amazing Spider - Man :) hehehe
tadi pada pukul 3.30 PM , bersama si "dia" , azam dan nordinn, kitaorang tengok movie ni .
Bagi aku , best la ! terbaik hehehe . kenapa ? adalah .:P , tak caya tengok sendiri , sapa yang belum tengok , disarankan "pergilah tengok yea" alamak macam promot pulak kan" hehe .
jalan cerita yang agak "boleh" difahami , mengujakan :) . Adik aku cakap , nak tengok sebab Andrew ( parker ) hensem tuh hahaha , aku pun entahlah , yes memang hensem huhu , tapi hensem lagi "budak duduk sebelah kiri aku tadi" budak manja aku ngehehe :P .
okay lah aku dah mula merepek , just nak cakap , seriusly , cerita paling best yang pernah aku tengok kat PAWAGAM ! gheee :P .

selamat menonton :)
Trailer sahaja ngee ~

Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat