CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 12, 2012

aku jatuh cinta lagi!!! yuhuuu ! :P ( MR .G) hehe

Assalamualaikum semua :) .

Oit oit , mesti terkejut kan ? Jatuh cinta lagi ? haa , nanti ada pulak yang "cemburu" ngehehe . eh ni bukan pasal "perasaan terhadap orang ok" ni perasaan terhadap benda :P . "benda" apakah itu ?
Aku rasa kebanyakkan perempuan mesti gila dengan "benda" ni . apakah ? nak tahu ? aku sangat "jatuh cinta" dengan "Benda" ni hehe :P


GITAR ? I'M RIGHT ? hehe


yes aku nak cerita pasal GITAR , ada apa dengan Gitar ?
totally , aku MINAT gila dengan gitar , tapi tak berpeluang belajar hehe , berpeluang pegang dan petik ikut suka hati aku je yang pernah aku buat pada "gitar" tu . Untungla yang pandai kan :) .
Boyfie aku "pandai" la main . tapi ? haa tapi apa ? hehe . adalah hehe . Tapi dia "gedik" kenapa gedik? tanya dia hehe : ( oppss jangan marah honey , loveyou hihi ) <3
Sekarang nak "belajar" , tapi "guru"nya tiada hehehe . Tapi entahlah , sekadar minat je kot , kalau tak usaha tak dapat lah kan , tapi tuhla , kalau ayah aku tahu aku main gitar , takut pulak dia marah , tapi mak aku ok je hehe :P . Bukan apa main gitar ni nak "release" tension je , aku ni kuat bertension huhu ( apa aku merepek ni ) .

Okay , cerita pasal gitar k .
Aku boleh angau dengan orang main gitar hehe , eh bukan angau kat "org" main gitar tu . Tapi lagu yang dia mainkan la :) . aduh kalau lagu jiwang , menyentuh kalbu la :D . Kalau Boyfie aku pulak , aku suka dia main gitar :) , kenapa ? sebab entahlah hee "cute" kot" . hehe .
Selalu usha dekat Youtube , tengok macam mana orang main gitar , kira macam nak belajar sendiri la , tapi gitar pun "takdaq" gone kan ? hehe . Dalam proses mencari gitar sendiri dalam masa terdekat , ada yang bagi aku main , ada yang tak . Tapi entahlah , obses terhadap " GITAR" ni sekian lama bersemadi dalam jiwa . hehe .

Eee kalau nak tulis panjang panjang karang , rasa "geram" sangat pulak nak memiliki gitar sendiri huhu . 


so jom tengok gitar ni , aku cari kat google la , mana lagi :)
aiii berkenan la :P . tapi kalau ada design lain , lagi lah gempak kan :) .


aww like bebanyak :P




perbezaan ? 



Who can teach me ? hehe :P ( oppps just asking ) ngee .

4 comments:

  1. hehe , saya takde gitar . tapi orang lain hehe . saya nak jugak satu ! ngee :P

    ReplyDelete
  2. cait,selok aok ek. hahahah:p p la beli gedik. :p

    ReplyDelete
  3. zamani : eii bia la dengki sangat kenapa ? eh koi beli nanti ,jangan jeles :P

    ReplyDelete

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat