CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 03, 2011

berjaya times square hee" + theme park .

assalamualaikum semua . hai hai . selamat malam , eh eh , dah pagi la . now jam suda pukul 2.48 am lor hehhee . ( 4.11.2011) . adakah semua sudah tidur ?  lama tak post kan ? saja saja nak update . tiba tiba esya nak share pengalaman dan dalam masa yang sama nak 'promot' lah hehehe . apa yang tertera pada tajuk , entri , title di atsa tuh hehehehe .

                                      "BERJAYA TIMES SQUARE KUALA LUMPUR"
                                                               THEME PARK
dengar pun macam best kan ? ^^, memang best pun , kalau yang duduk KL . mesti lah tahu kan ? tapi yang pasti semua orang dah tahu hehe , kalau yang tak tahu lagi , ni yang esya nak share dengan kamu semua :) . "KESERONOKAN" bila berada dalam TAMAN TEMA YANG BERKONSEPKAN ALAM FANTASI ni . mesti kamu semua sangat sangat teruja . kalau kanak kanak lagi la kan , dengan WARNA WARNI nya . fuhhh .memang rasa tak nak balik hee" .

theme park ini . menyediakan PELBAGAI PERMAINAN yang akan membuatkan anda semua tak kan jemu :) .

sesuai juga di buat sebagai LOKASI ' LEPAK ' korang hehe . taman tema ini berkeluasan 133,000 kaki persegi tau ! besar kan ? luas lagi tuh . kalau jalan , mesti penat hehe , tapi penat boleh hilang dengan keseronokan hehehe .

di sini memampilkan 6 permainan HEBAT . dan juga menduga keberanian setiap pengunjung :) haaa suspen kan ? kalau yang tak cuba lagi , mesti cuba ! WAJIB !


  1. SUPERSONIC ODYSSEY
  2. DNA Mixer 
  3. SPINNING ORBIT
  4. OOORT'S EXPRESS
  5. SPACE ATTACK 
  6. DIZZY IZZY                                   
HAAA . dengar pun macam best kan ? hakikat nya memang best , :)
okay game SUPERSONIC ODYSSEY ni iaitu ROLLER COASTER , yang bergerak pantas mengelilingi segenap ruang taman tema ini . wooaaa . BEST KAN ? putaran yang laju . kalau yang rasa rasa BERANI , boleh cuba okay ? ^^,

dan kamu akan dapat rasai kuasa DNA mixer , mesti tak kan dapat lupa kan lah TERBAAEKKK 
!!!

nak la LAGI EXTREM ? boleh cuba SPINNING ORBIT , yang akan membawa anda naik setinggi 30 meter ke udara kemudian berpusing terbalik dan pastinya memang BEST :) 

OOORT'S EXPRESS 
pula , ia berputar sehingga kamu semua berpaut erat antara satu sama lain , cehwaahh . 

SPACE ATTACK . pula akan membuatkan menjerit tanpa henti ;) woooaaa best hehe

DIZZY IZZY
memberikan erti sebenar mengapa anda datang ke theme park ini .

DI SINI SAYA SERTAKAN GAMBAR GAMBAR di dalam THEME PARK BERJAYA TIMES SQUARE ^^,

SELAMAT MEN"USHA"





tengok best kan ? hehehe .

sebenarnya ada lagi , tapi maaf , line tidak mengizinkan , dan mungkin saiz gambar saya tak melepasi syarat syarat blog hehehe . kalau tidak banyak lagi gambar yang saya akn tunjuk kan , contoh nya gambar SPINNING ORBIT , SPACE ATTACK dan semua la , maaf sangat sangat semua . kalau nak tahu lebih lanjut boleh lah lawat sendiri WEB mereka , anda akan lebih tahu info info , harga masuk , dan pelbagai lagi 
sila klik di sini :)

berjaya times square theme park

selamat bercuti + melepak hehehe . 

No comments:

Post a Comment

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat