CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 09, 2011

malam cinta

                    
kira malam ku sayu
diselubungi angin malam yang mendingin
membaluti tubuh yang kian kaku
terasa hembusan bayu
menyingsin di pipi
aku terasa embun cinta
meresap ke jiwa
membawa aku pada lena asmaranu

malam cinta....
mewarnai hidupku 
yang kian malap
kian pudar warna indah
aku sedih pabila tiada sesiapa disisi
aku cuba untuk kuat
kuat menjadi insan yang hebat

malam cinta...
aku berjumpa dengan sang putera
yang sangat mulia bertutur berbicara
santun luhur nya tak terkata
sangat mengoda 
menasihatiku pabila ku lemah
longlai tanpa kata

air mata yang jatuh 
di sapu dengan kata kata
semangat
membangkit kan aku
untuk lebih kuat
aku bertuah mengenalinya
pada malam cinta


 nukilan ameenatulaeesya 


No comments:

Post a Comment

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat