CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 09, 2011

achik dan nana

assalamualaikum semua . selamat petang :) . jam sekarang menanda kan telah masuk pukul 5.23 p.m jam lappy saya la ^^, harap harap semua sehat yea
kalau tak sehat tuh jangan lupa pulak makan ubat eyh
jangan malas malas makan ubat nanti lambat sembuh . :)
itulah pesanan saya ^^,

cerita pasal ENTRI saya ni . tiba tiba pulak teringat artis kesayangan saya yang telah kembali ke rahmatullah pada 17.4.2010 dahulu , iaitu ARWAN ACHIK SPIN . suka sangat sangat dengan arwah , beliau tiada galang gantinya . semua lagu lagu arwah sentiasa terpahat dalam ingatan .
sama juga dengan pasangan duet nya , yang tak asing lagi kalau bukan akak "SITI NORDIANA" memang sinonim kan ? kalau arwah nak ber"DUET" mesti dengan NANA ^^, kombinasi yang paling saya suka sangat sangat . tapi . semua tuh dah 'TIADA" cuma semangat dan kenangan yang di tinggalkan .

AL FATIHAH untuk arwah ACHIK .


lagu lagu kesukaan saya banyak . tapi yang paling tak boleh lupa , dan miss . mesti lagu



  1. UTUSAN RINDU
  2. DIMANA JANJIMU DULU
  3. MENGUSUNG RINDU
  4. KEMARAU MELANDA RINDU 
  5. JANJI KITA   

tu lagu paling minat gila gila la . tapi lagu lain TERBAIK juga ^^,

KALAU LAGU DUET pula 

  1. MEMORI BERKASIH
  2. BENANG EMAS 
  3. RESEPI BERKASIH
  4. GURAUAN BERKASIH
  5. CINTA SEBENAR CINTA
  6. SETIA MENANTI
  7. TATASURIA 
  8. ADAT BERKASIH
BANYAK lagi . tapi tu je la nak share , :) hee"

diorang menjadi sumber inspirasi saya , kira idola dalam "BIDANG SENI" selain daripada artis lain , kerana saya tahu diaorang memang serba boleh . suara yang lunak merdu , tiada siapa dapat "LAWAN" cehhwah
JANGAN MARAH TAU YANG LAIN  HEE"

apa apa pun . KAU LAH BINTANG KU . 

ABDILLAH MURAD ( ACHIK SPIN ) & SITI NORDIANA ( NANA)


tu jela . lain kali , sambung dengan ENTRI yang lain pula okay ? 
thanyouuu sudi MEMBACA




             

adios :) ASSALAMUALAIKUM . 

No comments:

Post a Comment

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat