CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 28, 2013

saya kuat makan ! hihihi :P

Jom makan makan dengan emy yang kuat makan ni :P 
K fine , berat emy 51kg tau sekarang hahaha ~ koyanya :P






Family Dinner Box ! 



Ini isi dalam dia :)





Hamn Pizza !
ni beli dekat 
PASAR MALAM
TEMERLOH JAYA 
PAHANG ! :)




Ni isi dalam dia :)
boleh tahan .
RM10 sahaja 




Ni one of my feveret !
Nasi Marrybrown !
^^



Ni kalau tengah tension,
stress,
dan seangkatan dengannya,
emy telan benda ni hahaha


One of my Fav also !
chicken chopp !
thanks mum !
treat ni :P 


Haa , korang tengok , terliur tak ? lapar tak ? hahaha
kejam nya emy ni :P
Siapa belum makan , g makan :P
nanti gastrik :)
siapa yang berpuasa sunat , alhamdulillah :)

Terima kasih sudi singgah sini tau :D

Assalamualaikum :)

6 comments:

  1. emy comel ^^ sama laa kita, aida kuat gilaa makan, HAHA.
    ni pun belum bekpes, telan air liur je laa tengok gamba kat atas tu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe , kan ? makin lama emy makin debab tau :P dulu 45kg je , now 51kg hehe , tp nasib baik nmpk kecik :P lau tak dah cam mak nenek emy skg hehe . Alolo , ni dah ptg , mesti aida dah mkn kan ? :) hee ~

      Delete
  2. Pizza Temerloh tu nampak sedap gilee.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pretty yg cantik ! hehe , sedapp , boleh tahan la , anak jati temerloh pahang buat tuu :D , eh eh emy koya pulak ~ hee . Nak try ? dtg la sini ^^

      Delete
  3. makan la slgi termmpu...huhuhu~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe , selagi mampu makan emy makan :P , meh aisya kita makan :) , nama kita sama la , aisya hehe , emy , (aminatul aisyah) :D

      Delete

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat