CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 12, 2012

puisi indah

kira kau lebih tahu akan hatiku
katakanlah bahawa
hanya kau cintaku
tiada yang akan 
pisahkan kita
hanya ajal 
setiap detik nafasku
bercahaya 
pabila denganmu
terasa 
ruang nafas terbuka
mudah berkata kata
luah suka duka
sentiasa 
deselubungi rindu 
menangis dalam sendu
suasana syahdu
membuat aku
kaku bersamamu 
kau tidak pernah
jemu bersamaku
walau susahnya 
hidupku 
tapi kau setia disisi
menemani
aku bersyukur
kepada
ALLAH S.W.T
telah pertemukan kita
dalam 
CINTA DUNIA
dan insyaALLAH
cinta AKHIRAT juga
aku ingin jadi yang HALAL buatmu
menemanimu saat
duka laramu
saat gembiramu
jadikanlah aku
PERMAISURI 
hatimu wahai
sang pencinta ku


TERIMA KASIH KU UCAPKAN KERANA MENYERI HIDUPKU SETIAP HARI TANPA JEMU
SAYA SAYANG DAN CINTAKAN AWAK SAMPAI AKHIR HAYAT SAYA
MOHD SYAZWAN AFIQ B. BAHARUDIN 

;-) 

No comments:

Post a Comment

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat