CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 20, 2012

perasaan indah

perasaan indah ? kenapa dengannya ? apa maknanya ?
semua manusia melalui itu . perasaan indah hadirnya dari mana ? dari hati yang tenang dan bahagia :)
saat gembira bersama yang tersayang , dirasakan saat paling indah , sama juga maksudnya perasaan indah .
perasaan indah , bila setiap orang di lamun cinta .
kan ? hehehe , tipulah tak de orang yang rasa bahagia saat dilamun cinta , tipu bebenor HUHUHU .
perasaan indah ini , aku akan kecapi saat aku bersama dia . dan Dia .
dia lah buat aku terasa indah , dan di hargai :)
Dia pula , yang menciptakan kita manusia , dan limpah rahmat dan kurnia nya , Dia berikan untuk kita kecapi keindahan , keindahan ALAM , keindahan HATI , keindahan merasai saat KEMEWAHAN , ;-)
sangat mudah ditafsirkan jika perkataan INDAH ini di ungkap . kerana orang akan mengatakan indah perkara yang sangat mudah digambarkan , mendalam kan mkasud saya ? tapi saya tak tahu apa rasa INDAH yang sebenarnya . kerana jujur saya lalui beberapa kali , dan tak sampai sehari . INDAH tidak SEDINDAH di bayangkan , tapi ALLAH S.W.T  akan memberikan kan kita kebahagiaan , dan keindahan KELAK , insyaALLAH  :)

# harapanku , indah lelapku , indah hidupku , indah peribadiku , :)
insyaALLAH . amin .

No comments:

Post a Comment

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat