CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 13, 2012

kenapa aku "kuat" cemburu ?

haishh , perasaan yang dah lama aku nak buang ialah "KUAT  CEMBURU"
tapi apakan daya , manusia biasa yang , tak boleh terlepas dari perasaan itu , patutnya boleh kawal , tapi alhamdulillah , masih boleh :) . tuhla orang kata jangan sayang orang sangat sangat nanti merana kan ?
so ala kadar je :) , tapi serius , saya dia sangat hehe ( degil ) . apa pun thanks kat dia , menyayangiku setulusnya , cehwahh :P .
"awak maafkan saya kuat cemburu " , saya sayang awak tau , tapi jangan risau , saya tahu batas batas nya :)
sebab saya cemburu , awak terlampau Baik dengan saya ( eh ada ke ? ) huuhuhu adelah kan :P
yang penting , ( aku mesti kuat , tabah dan redha dengan setiap ketentuan ) :)
INSYAALLAH :)

2 comments:

  1. budok gedik yang ngada. ye? hehee..

    ReplyDelete
  2. huhu , bia la :P abg lagi gedik gedik gedik :P

    ReplyDelete

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat