CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 15, 2012

hari RAYA menjelang tiba :) ku susun 10 jari harap di ampuni :")

Assalamualaikum semua :)

sehat ? emy harap semua sihat ;) . bulan ramadhan hampir ke punghujungnya . Rasa sedih , kerana bulan yang penuh berkat ini akan pergi meninggalkan kita untuk tahun ini , Diharapkan selama Ramadhan berlangsung , kita telah dapat melakukan ibadah dengan sebaik nya , InsyaAllah :)
Dan Bulan penghulu segala bulan kita harapkan akan menjelma lagi tahun hadapan , di harapkan ALLAH memberikan kita umur yang panjang untuk meneruskan ibadah kepada Nya . Amin :)

Hari kemenangan kita bakal tiba beberapa hari lagi , Emy guest , mesti ramai yang busy kan ?
buat kuih raya , beli baju , beli semua kelengkapan , OTW balik kampung yang mana duduk jauh dari keluarga tu ^,^ , hari raya adalah hari dimana kita mengeratkan Hubungan silaturahim antara keluarga dan sahabat handai :) .Disini kita meminta ampun dan maaf atas dosa dosa yang telah kita lakukan dengan sengaja atau tak sengaja :) di kesempatan inilah untuk kita berbaik baik , ramah mesra , Buang yang Keruh ambil yang Jernih :)

Disini emy ingin memohon ampun dan maaf kepada semua , sekiranya tersalah kata , terkasar bicara , terlebih layan , terkurang layan . maaf yaa , emy cuma insan biasa yang tak sempurna :")

Halal kan makan minum emy , kepada yang kenal emy tuh :")
kalau emy termakan terminum tu , emy minta maaf sangat sangat yea .

kepada budak ngade azmanhasani maafkan saya sekiranya ada buat salah , buat awak marah , bosan ke apa ke , harap maafkan ye , kalau termakan terminum , saya minta halal dari awak , dan terima kasih sebab bersama saya sampai sekarang , :) alhamdulillah dan insyaAllah . Mohon ampun dan maaf , saya tahu saya ada tersalah cakap , merapu hee . sorry yaa . semoga raya pertama kita bersama , menjadi lebih baik . InsyaAllah . Kirim salam kepada keluarga ^^,

Your repemyek , NANTI ambik eyh huhu ^^,

Okay lah panjang pulak da emy merepek hehe . okay
Assamualikum :)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN
AMPUN MAAF DIPINTA

^^,

2 comments:

  1. oit,untungla la ye.. eh,mne aok curik gambo koi tuh..

    ReplyDelete
  2. untung lah kot . curik ? nanti koi bagitahu .

    ReplyDelete

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat