CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 28, 2011

mengata ? marah atau diam ?

hye readers semua . 
okay tanpa nak lengah lengah masa dengan isi yang tak penting
entri saya yang tertera di atas MENGATA ? MARAH ATAU DIAM ? 

kalau korang ? orang mengata . mesti marah kan ? ada tak yang diam ?
ada juga . semua orang berbeza caranya , kalau saya 

ada kala nya MARAH . ada kala nya DIAM . tapi tahap kesabaran setiap insan ada hadnya kan ?
setakat ni saya masih berdiam , memang nak marah , mengata . menuduh tanpa bukti , dan tak tahu kesahihan cerita tuh , GERAM sangat orang buat macam tuh kan .
tapi apa yang kita patut buat , selalu lah BERDOA PADA ALLAH S.W.T . supaya lembutkan hati si pengata tuh , agar dia SEDAR , insaf . betul tak ?

kalau dia tak sedar sedar , tak insaf , tuh diri dia la , sebaik baiknya kita MEMAAFKAN kan ?
tapi saya lah , maaf cakap kat sini . memang SUSAH maafkan orang . kalau kesalahan itu BESAR ,
tapi yang kecil2 mungkin ya. kita insan BIASA tak terlepas dari melakukan kesalahan kan ?

semua atas kita . untuk menilai . dan mempertahankan diri . keluarga dan orang yang kita SAYANG . 

sekian . itu sahaja untuk saat ni . hee

TERIMA KASIH SUDI BACA DAN JADI FOLLOWER SAYA 

LOVE YOU !! <3 <3 

ASSALAMUALAIKUM . 


No comments:

Post a Comment

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat