CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 12, 2011

kehidupan

  • macam macam yang berlaku dalam hidup , susah senang, kadang2 , aku tak tahan nak hidup, tapi hidup mesti diteruskan , ALLAH da tetap kan rezeki masing2, cuma kita perlu BERUSAHA, tapi kenapa aku tak bertindak ? dan tak kuat ? aku bodoh ke ?? , aku sendiri tak tahu hala tuju hidup aku , bukan membuka pekung di dada , tapi , aku tak tahu mahu luahkan pada siapa , walaupun dia (kekasih) membantu dan mendengar , aku tak boleh terus terusan cerita dan menyusahkan dia , aku tak nak dia campur dalam hal yg macam ni , walaupun aku tahu dia ikhlas .........
  1. aku rasa aku perlu tabah , tapi kenapa aku tak kuat nak hadapi nya ,aku ni sangat lemah agaknya .
  2. tapi dengan sokongan dia aku terus BERUSAHA ,terima kasih untuk semua nya sayang .....

No comments:

Post a Comment

wishlist :-)

Bahagia Dunia Dan Akhirat